Lördag 16/6 2007

HEJ JAG ÄR SÅ OTROLIGT GLAD! =D Kom precis hem, har varit på ICA Maxi i Häggvik med lillasyster och sett Måns Zelmerlöw uppträda! =D Det var helt underbart! Han är helt otrolig =) Först sjöng han "work of art" sen en lugn version av "cara mia" och den var så vacker! Efter det fick man komma upp på scenen och få sin skiva signerad. Jag tappade nästan talförmågan när jag stod där framför honom. Men jag lyckades iallafall få fram "kan jag få en kram?" Och självklart fick jag det =)<3 Jag har kramat Måns Zelmerlöw!! =D På skivomslaget på min skiva står det nu "Kramar till Isabel! Måns Zelmerlöw". Hela jag skakade när jag gick av scenen. Det var definitivt värt resan på 1 tim och 17 min!
JAG ÄLSKAR MÅNS ZELMERLÖW! <3 

image3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0