Onsdag

Hejsan känner mig inte på topp idag. Jag har ingen sommarkänsla alls och sommarn är snart slut...  =/
Kom hem från Västerås igår. Jag och lillasyster hälsade på vår moster där. Det var jätte mysigt men jag är helt slut. Lillsyrran har klängt och hängt på mig heeela tiden, hållit mig vaken på kvällarna och sedan väckt mig tidigt på morgonen *suck*. Idag var första sovmorgonen på länge och det var såå skönt. Men jag kunde lika gärna sovit hela dagen för det är inge fint väder, inga kompisar hemma och dom som är hemma jobbar =/ Har så himla tråkigt! Den här sommaren har varit den sämsta...Men jag känner på mig att hösten och vintern kommer bli bättre. Börjar gymnasiet 23 augusti och förhoppningsvis får jag lite nya kompisar och kanske hittar en pojkvän, vem vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0