sjuk

God kväll. Har varit hemma från skolan idag. Missade allt roligt i skolan, luciatåg och julbord =( Fett irriterande. Men sånt är livet. Jag har i alla fall gjort en bra sak idag, jag har gjort klart läxan om socker och sirap! Finally! =D Är stolt över att jag orkade göra den fast jag mådde så dåligt men samtidigt skäms jag för att jag inte gjort den tidigare. Sen när blev jag en slarver? Förut var mitt rum fläckfritt och perfekt. Nu ligger det kläder överallt och jag har fått små husdjur, nämligen DAMMRÅTTOR under sängen =O Usch och fy. Tror jag håller på att bli lat. Men det tänker jag inte tillåta mig själv att bli, så det så! Så fort jag blir frisk ska jag städa mitt rum ordentligt.

Vet inte om jag orkar gå till skolan imorrn. Men jag har matteprov så det skulle vara himla bra om jag orkade göra det i alla fall. Jag måste till skolan och lämna läxan så vi får se hur det blir. Har inte pluggat nu eftersom boken ligger i skåpet i skolan men det får gå som det går i så fall. Och jag måste må bättre imorrn. För då ska jag sova hos min älskling =) Men jaja nu ska jag försöka göra lite mer läxa och sen ska jag sova. Behöver verkligen min skönhetssömn. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0