hej kära blogg

Det var ett tag sen jag skrev, har inte varit hemma så mycket på senaste tiden men nu tänkte jag ägna några minuter till att skriva om min underbara helg.
I fredags firade jag och Samuel en månad så han hade gjort mysigt hemma hos sig och köpt en present. Det var ett jätte fint halsband, en skyddsängel med min månadssten. Så himla söt han är! <3 Älskar dig Samuel!
Sen på lördagen hade vi en riktig mysdag och åkte hem till mig och sov och idag var jag i Globen med Anna-Karin och Becca. Vi julshoppade lite. Så nu har jag bara tre julklappar kvar att köpa. Skönt. Brorsan har inte ens börjat köpa julklappar, typiskt killar (A). När jag åkte hem från Globen mötte Ida upp mig i centrum och så åkte vi hem till mig för att ha lite tjejsnack. Det var skönt och behövdes verkligen. På fredag åker hon till Ungern. Blää. Du får inte Ida!
Det var min helg i korthet nu måste jag fortsätta med en läxa. SUCK. Pusshej till mina få men trogna läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0