måndag

Heej! Orkade aldrig skriva när jag kom hem från Grönan i lördags klockan var halv tolv (på kvällen alltså) så jag bara la mig i sängen på en gång =P Det var rätt så kul men min fega lillasyster vågade knappt åka något. Fast blå tåget ville hon åka hela tiden. Och hon skrattade när vi gjorde det  =O Konstig reaktion från en sjuåring när läskiga saker hoppar fram =P Efter mycket övertalning lyckades jag få henne att åka kvasten med mig, den var rätt så rolig. Det verkligen sög i magen. Barn är verkligen roliga, vi hade köat säkert minst en halvtimme för att åka kvasten och när det är vår tur säger hon "Isabel, jag är kissnödig". Jag trodde jag skulle bli galen haha =D Men det löste sig.
Nog pratat om det, fick just reda på att en tjej i åttan på min skola (eller rättare sagt min gamla skola) har dött =/
Det är verkligen tragiskt, folk behandlade henne ganska illa...
Vila i frid Malin Perman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0