klumpeduns

Heej! Jag måste bara berätta vad jag gjorde igår kväll. Jag var väldigt trött så jag orkade knappt plocka fram grejer och fixa en macka men jag var så hungrig så jag var tvungen. Så jag fixade det och gick sen upp för trappan med ett fullt oboy glas i en handen och ett fat med två mackor (med messmör och gurka) i andra handen. När jag precis kommit upp för trappan tappar jag balsen eller nåt och känner hur fatet glider ur handen, i ett desperat försök att rädda det hoppar jag till och lyckas på nåt sätt skvimpa över halva oboy glaset. Naturligtvis hamnade båda mackorna med messmöret neråt...*suck* och chokladdrycken hamnade över båda soffa och golv...Tur att vi har skinnsoffa och plastfat (A) Sen var det bara att torka och sen ner och fram med allt igen...Nu är det oficiellt, mitt nya smeknamn är klumpeduns. Jag borde egentligen gå runt med en varningsskylt om halsen "Varning för klantighet! Håll minst en meters avstånd"  hahaha =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0